ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خداحافظ عشفم

 چیزیم نیـــــــــست خرد و خمــــــــیرم فقط همین

کم مانــــــــــــــده است بی تو بمـــــــــــــــیرم فقط همین
از هرچــــه هست و نیست گذشـــتم ولی هنوز
در عمق چشـــــــــــــــــمهای تو گیرم
 
     salam nemidonam aslan wb mano mikhoni ya na age khondi ino bedon man miram bara hamishe ta to az bodan man aziyat nashi ama ino bedon khodaye man shahede man nesbat beto che hesi daram va alanam miram ta to azar nabini az bodan man  bye eshgham 
 
تمام عمر بستيم و شكستيم
به جز بار پشيماني نبستيم
جواني را سفر كرديم تا مرگ
نفهميديم به دنبال چه هستيم
عجب آشفته بازاري است دنيا
عجب بيهوده تكراري است دنيا   
 
خدا حافظ عشقم حتی اگه بمیرم بازم دوسا ذارم

 



نظرات شما عزیزان:

love034
ساعت10:49---17 مهر 1391
دلـم گـرفته است ...
نه اینـکه کسی کاری کرده باشد نه ...
من آنقدر آدم گریز شده ام که کسی کارش به اطراف من هم نمی رسد..
دلم گرفتـه است که آنچه هستم را نمی فهمند ...
و آنچه هستند را میپذیرم ...
و دنیـا هم به رویش نمی آورد این تنـاقض را ...


NAZI
ساعت19:54---9 اسفند 1390
ما آدما با غم آفریده شدیم ولی هنرمونم اینه که بتونیم کنار اون غم درونیمون شاد باشیم.
می دونم که تو هم این هنرو داری پس ازش استفاده کن .


رضا
ساعت18:33---9 اسفند 1390
بیا و بخون
منتظرم


پـــــیـــــمـــــان
ساعت17:23---9 اسفند 1390
سلام
دوست داشتی با اسم
❤ باران عشق √ ❤
لینکم کن و خبرم کن لینکت کنم

........................................................ .
چقدر از شعر نوشتیم برای باران . . .
غاقل از آن دل دیوانه که بارانی بود !
----------------------------------------- رسپینا ......

--------------------------
❤ باران عشق √ ❤
--------------------------


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 19:30 | |